Moltes gràcies DAVID

Benvolgudes famílies,

És costum d’aquesta Associació agrair la col·laboració i participació desinteressada de mares i pares de l’escola que, de forma voluntària i altruista, volen formar part de la Junta i que, per diferents motius (personals, finalització de l’etapa escolar, ...), han de deixar de ser membres de l’equip de persones que tenen la difícil tasca de prendre decisions relacionades amb l’AFA.

Enguany ens deixa el David perquè la seva filla acaba 6è curs i li volem agrair tot el que ha fet per la nostra associació, més encara tenint en compte que per a ell i la seva família ha estat un curs molt complicat a nivell personal.

Mai has deixat de somriure, d’estar disponible, de mostrar-te proper, sensat, optimista, ... fins i tot quan t’hem hagut de robar alguna hora de son. Gràcies a la teva filla per deixar-nos prendre-li part del seu temps, del vostre temps, temps que ambdós ens heu regalat. Moltes gràcies de tot cor David, per tot el que ens has donat, pel que ens has ensenyat i per haver-nos regalat aquesta lliçó de vida.

AFA Escola Frederic Godàs.